Retourneren

Wat als ik niet tevreden ben van mijn aankoop?
Bij Stoked Boardshop heb je steeds 100 kalenderdagen de tijd om je pakket terug te sturen. Dit kan makkelijk en snel via onze retourmodule hieronder.

Mijn schoenen voelen te klein of te krap aan, wat nu?
Voor je 100 percent zeker bent dat je de schoenen terugstuurt willen we je graag nog even wat tips en tricks geven met betrekking tot de schoenen uit ons assortiment. Het zit namelijk zo dat deze schoenen in het begin altijd wat spannen in de breedte. Dat komt omdat skateschoenen en hun afgeleide nu eenmaal zo gemaakt zijn dat deze zich na 2 tot 4 uur dragen helemaal naar je voet zetten, verbreden en dan meestal als gegoten zitten. Wandel er dus thuis een aantal uren mee rond op een schone ondergrond zodat ze zeker niet beschadigd of vuil worden. Dan is er een grote kans dat de schoenen je wel goed gaan passen.

 

Hoe kan ik een product terugsturen?

  1. Je meldt je retour aan via volgende link:  http://retour.stoked.shop

  2. Vul je bestelnummer en gegevens in en selecteer een afleverpunt.

  3. Pak het pakketje goed in, plak het retourlabel op je pakket en lever het binnen in een Bpost afleverpunt naar keuze.

 

Krijg ik mijn geld terug als ik mijn product terugstuur?
Als je iets terugstuurt omdat de maat niet juist is, de kleur tegenvalt of je het niet mooi vindt dan krijg je gewoon je geld terug. Zo simpel is het. Deze terugbetaling gebeurt steeds binnen de 14 kalenderdagen na verwerking van je retour.

Let wel op: Producten moeten in dezelfde staat teruggestuurd worden als je ze gekregen hebt: Onbeschadigd, ongedragen en met de labels er nog aan.

 

Wie betaalt de verzendkosten van het terugsturen naar Stoked boardshop?
Stoked Boardshop betaalt de verzendkosten voor de retour in de benelux. That's how we roll.

 

Heb ik garantie op mijn aankoop?
Uiteraard bieden we bij Stokedboardshop.be enkel spullen aan waar we zelf achterstaan. Zelfs de beste merken maken soms een productiefout. Daarom heb je bij ons steeds een garantie op productiefouten.

Dus is je favoriete boardje, binding, schoen of kledingstuk ... naar de skate en snowboardhemel omwille van een productiefout? Stuur ons een mailtje met de nodige foto's en uitleg. Op basis hiervan kunnen we uitmaken of het de moeite loont om je artikel naar ons op te sturen. Vervolgens sturen wij dit op naar het merk en houden we je op de hoogte over het oordeel en de beslissing van de fabrikant.

Als het een productiefout is laten we je dit weten. Je stuurt je artikel op naar ons en we droppen je een mailtje wanneer je een nieuw exemplaar of cadeaubon voor deze waarde mag verwachten. Verzendingskosten naar het merk zijn dan voor ons. Jij kan er niet aan doen dus hoef je niets te betalen.

 

Bedenktijd (zichttermijn) en Retourneren

Download hier het modelformulier voor herroeping.